Režim saobraćaja u delu Bulevara Mihajla Pupina, na raskrsnici sa ulicama Žarka Zrenjanina i Modene, biće privremeno izmenjen od četvrtka, 2. avgusta, zbog rekonstrukcije vrelovoda.
Naša ekonomija bi trebala da proučava temu Ugradni Interes.
Koja podrazumeva sve na temu procenata svih ljudi koji učestvuju u izvođenju nekih radova.
Pri tome sama neophodnost radova nije bitna.
Odnosno, mogu se ciklično ponavljati svakih godinu dana, negde 2 a negde više.
Ako uzmemo cevi na primer, današnja tehnologija cevi omogućuje da se najmanje 15 godina koriste. Ne zaboravimo, u ranijim vremenima se nisu menjale ni 30 godina.
A današnja nauka dozvoljava 15, a da se ne očekuju pucanja.
Međutim mi smo mnogo napredniji, radimo to svakih 2-3 godine.
Nađe se razlog.
Napravi projekat.
Pa ide iskop, skidanje puta, posle se sve to vraća.
A svima dobro.
Svi dobiju svoj procenat.
Čitava industrija ugradnje, desetine preduzeća i stotine radnika i neradnika.
Doduše, neko bi rekao, gledajući to - Sizifov posao.
Sama raskrsnica Cara Lazara i Fruškogorske je otvarana najmanje 7 puta od kada je demokratije u Srbiji, od 2000-te.
I uvek se nađe razlog da se još jednom otvori i napravi još koja faktura.
Gledajući sa strane, neko bi rekao da u ovom gradu ne žive razumni ljudi.
A kamoli obrazovani.
Možda samo, gramzivi.
Odlično, narednih deset dana železnička stanica će biti povezana sa centrom jedino aspirin linijama kao što su 10, 14, 15 i 17. Linija 14 ide na 20-30 min, linija 17 na 35 minuta, a ostale samo nekoliko puta dnevno.
Mogli su makar da ostave deo trase od centra do železničke stanice pa da se četvorka okreće u Šafarikovoj.
@Darko . Oni su tu uštedu već pojeli .... Kradu kako im padne na pamet . Markice uredno prodaju . A kakvi su autobusi i kako saobraćaju to znaju putnici . I nikom ništa . Njima je glavna briga bila da uvedu video nadzor u vozila ?! A većina autobusa je već drugi put punoletna. Čega god se late pretvaraju u (g)ranje . Koliko puta raskopavaju grad (sad zbog one grozne zgradurine u centru ; grozna - zato što joj tu nije mesto) , da već mislim da traže neku rudu ... ovde nema bakra , ima uljnih škriljaca .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Četvorka neće saobraćati deset dana, menjaju se trase šest linija
Autor: 021.rs
Novi Sad
•01.08.2018.
•15:35 > 15:57
Komentari 11
Daka
Pera
Novosađanin, ljut
Koja podrazumeva sve na temu procenata svih ljudi koji učestvuju u izvođenju nekih radova.
Pri tome sama neophodnost radova nije bitna.
Odnosno, mogu se ciklično ponavljati svakih godinu dana, negde 2 a negde više.
Ako uzmemo cevi na primer, današnja tehnologija cevi omogućuje da se najmanje 15 godina koriste. Ne zaboravimo, u ranijim vremenima se nisu menjale ni 30 godina.
A današnja nauka dozvoljava 15, a da se ne očekuju pucanja.
Međutim mi smo mnogo napredniji, radimo to svakih 2-3 godine.
Nađe se razlog.
Napravi projekat.
Pa ide iskop, skidanje puta, posle se sve to vraća.
A svima dobro.
Svi dobiju svoj procenat.
Čitava industrija ugradnje, desetine preduzeća i stotine radnika i neradnika.
Doduše, neko bi rekao, gledajući to - Sizifov posao.
Sama raskrsnica Cara Lazara i Fruškogorske je otvarana najmanje 7 puta od kada je demokratije u Srbiji, od 2000-te.
I uvek se nađe razlog da se još jednom otvori i napravi još koja faktura.
Gledajući sa strane, neko bi rekao da u ovom gradu ne žive razumni ljudi.
A kamoli obrazovani.
Možda samo, gramzivi.
Nikola
Mogli su makar da ostave deo trase od centra do železničke stanice pa da se četvorka okreće u Šafarikovoj.
broj jedan
Pićuka
RADOVAN
posmatrač
NS
Александар
Darko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H